Textilní sochy Manon Gignoux

Dnes to bude krajně nehračkářské a dovolím si odbočku jako trám. Ale něco by hračkou klidně mohlo být, kdyby to tak bylo myšleno... ovšem není. Přesto si nemůžu pomoci a práci této výtvarnice zde zmíním.

Manon Gignoux je francouzská umělkyně, která se věnuje textilnímu umění v různých podobách, já zmíním její textilní sochy, protože ty mě zaujaly nejvíce a u panenek jsem si původně myslela, že jde o autorské hračky. Manon ve své tvorbě používá recy textilie a jak sama říká, její tvorba je místem setkání pro oblečení, tělo a dekor. Pokochejte se se mnou...










zdroj: pia jane bijkerk, bloesem, C&K

Komentáře

  1. Už jsem tady potřetí. Ty bytosti mě fascinují.

    OdpovědětVymazat
  2. celý její interiér je lahodný oku...

    OdpovědětVymazat
  3. to je luxusní, zvláštní, ty věci mají atmosféru...úžasné!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat